Callback24 - Twój 24 godzinny pracownik
Dzisiaj w ramach narzędzi marketingowych testuje narzędzie Calback24 – widget na stronę internetową, które daje informacje Twoim potencjalnym klientom, że mogą zostawić swój numer telefonu a natychmiast ktoś do nich oddzwoni.
Jest to bardzo ciekawa opcja, bo przecież ile razy czegoś szukamy na stronie internetowej i często nie znajdując właściwej lub szybkiej odpowiedzi wychodzimy z niej i szukamy dalej w czeluściach internetu.
Tutaj otrzymujemy od razu informację – „oddzwonimy do Ciebie w ciagu 15 sekund- ok, fajnie to dzwońcie, czemu nie 🙂
Jak to działa?
W panelu administracyjnym aplikacji, ustalamy na jakiej stronie internetowej ma się pojawić widget callback24 (możemy dodać więcej niż jedną stronę, abonament liczy ilość wykonywanych połączeń). W opcji darmowej to 15 połączeń.
Następnie możemy dodać pracowników, którzy mają odbierać telefon, wystarczy pobrać aplikację mobilną i można korzystać z własnego smartfona, nie trzeba mieć słuchawek wpiętych do komputera jak to często bywa przy telefonii VOIP.
Każdy pracownik może obsługiwać dział lub temat rozmowy, lub np. Region jeśli firma działa międzynarodowo ( fajna opcja 🙂
Każdemu pracownikowi przypisujemy godziny dyżuru i zakres ( dział lub temat do obsługi), ta funkcja pozwala nam odpowiednio rozdzielić rozmowy oraz dopasować do czasu pracy pracowników.
Sam widget możemy dostosować kolorystycznie oraz dodać odpowiednią ikonę. Dodatkowo można dostosować wyświetlany tekst w wyskakującym okienku. Możemy również dostosować czas po jakim ma się pojawić.
W samym panelu administracyjnym mamy podgląd na przeprowadzone rozmowy, a w opcji płatnej także nagrywanie rozmów.
Dodatkowo w panelu administracyjnym mamy także listę numerów telefonów z którymi się kontaktujemy.
( Ile razy ostatnio mi się zdarzyło, że ktoś dzwonił do mnie jak właśnie nie mogłem rozmawiać albo później nie przepisałem numeru do CRM i nie wiadomo kto dzwonił … ) Chyba każdy to zna 🙂
Dodatkowo system próbuje połączyć rozmowę z dostępnym konsultantem czyli jeśli masz pracowników to przekieruje rozmowę do osoby, która może właśnie obsłużyć klienta.
Dlaczego to jest ważne- odpowiedź chyba każdy znajdzie.
Instalacja systemu na stronie www.
Sama instalacja na stronie jest banalnie prosta- callback24 przygotował gotowe integracje z popularnymi systemami takimi jak: Sales mango, WordPress, Shoper, PrestaShop, Sote, Magento, Drupal, Joomla, Shopelo
A dodatkowo po prostu można wkleić prosty kod na stronie w sekcji Head, ( w razie czego mogę pomóc 🙂
Na koniec ciekawostka:
System na integracje z Facebook Lead Ads – ale o tym w kolejnym materiale. Bardzo jestem ciekawy jak to działa i już nie mogę doczekać się aby to przetestować.
Jeżeli chcesz przetestować aplikację wejdź na stronę https://callback24.pl/i podaj kod promocyjny: PromoCB24799 – otrzymasz 1 miesiąc Pakietu Premium za darmo.