Biznes plan
oparty na wartościach, wizji, misji i przemyślanej strategii. To wszystko może wydawać się skomplikowane i sprawiać, że w naszej głowie powstaje obraz długiego procesu. Otóż nie! Wasz biznes plan nie musi mieć 100 stron, ale jest konieczny. Wyobraź sobie żeglarza, który płynie przed siebie nie wiedząc, gdzie jest port. Czy dopłynie? Może tak, może nie. I na pewno będzie to długa podróż. Biznes plan to Twoja mapa, która poprowadzi Cię z punktu A do punktu B. Zapewniamy, że warto ją mieć i również mamy dla Was bonus w postaci wartościowego materiału na ten temat.
Strategia Marki
to jasno określony koncept marki. Charakter, cechy, wartość, wizualność. Spójność marki z ludźmi, którzy ją tworzą. To perfekcyjnie przygotowany plan działania, poparty analizami i założeniami. W opracowaniu strategii Marki powinien uczestniczyć cały zespół, lub kadra zarządzająca
Przedstawiamy Wam także metodę karteczek w planowaniu biznesu i działań, która pozwala na spontaniczność i kreatywność. Jest to metoda, w której uruchamiamy tzw. burzę mózgów. Każdy ma możliwość przedstawić swój pomysły. Ta metoda jest jednym z narzędzi, elementem procesu kreatywnego. I pozwala na zaangażowanie całego zespołu firmy jej tworzenie. Ten proces umacnia zespół.
Podczas tego procesu określamy czas na realizację tego zadania. Następnie wspólnie omawiamy pomysły i tworzymy z nich mapę myśli – plan działania. Nie oceniamy pomysłów krytycznie, wyciągamy tzw. esencję, najlepsze dla ogólnego dobra firmy.