Planowanie postów- czyli automatyzacja, oszczędność czasu i skalowanie działań!
Planowanie postów to narzędzie, które pozwala rozwinąć biznes. Skalę jego działań, a przy tym oszczędza twój czas i wnosi do twoich działań ich automatyzację.
Ale czy to wszystko? Otóż nie!
Planowanie postów wpływa na budowanie relacji z odbiorcami, dzięki planowaniu postów stają się one regularne, to zaś sprawia, że odbiorcy wiedzą w jakiej częstotliwości mogą zaczerpnąć wartość od Ciebie. Pomaga więc ono wypracować systematyczność działań.
Planowanie postów sprawia, że wartość, którą przekazujesz Twoim odbiorcom jest jeszcze większa, ponieważ przygotowując treści z wyprzedzeniem obierasz strategię w działaniu. Przestajesz tworzyć chaotycznie od pomysłu do pomysłu, czy kiedy Ty lub Twój pracownik znajdzie czas w nawale działań. Kiedy wiesz, że w danym dniu przygotowujesz wpisy, masz poczucie budowania koncepcji, opracowujesz konkretny plan wpisów.
Publikuj, kiedy są odbiorcy
Narzędzie Planowanie Postów pomaga w publikacji pod względem tego, kiedy Twoi odbiorcy faktycznie są aktywni. A to dzięki temu, że mamy możliwość dzięki systemowi określić bardzo precyzyjnie ich aktywność. Jest to cenne źródło informacji, które pozwala publikować zgodnie z tym, kiedy Twoi odbiorcy faktycznie spędzają czas on-line. System pokazuje dokładne godziny!
Nikt z nas nie chce przecież publikować do nikogo. A każda branża ma nieco innych odbiorców. Planowanie postów pomaga docierać do odbiorców.
Z Planowanie postów rozwiniesz swoje Social Media
Mając na uwadze powyższe atuty, możemy śmiało powiedzieć, że z Planowaniem Postów rozwiniesz swoje Social Media. Dzięki systematycznym, regularnym tworzeniu postów zbudujesz zaufanie i relację z odbiorcami. Dzięki temu, że będziesz planować posty, będziesz je staranniej przygotowywać i będą bardziej przemyślane. Ponadto Planowanie Postów sprawi, że ostatecznie zaoszczędzisz czas. Znacznie lepiej jest podjąć działanie raz a porządnie np. na cały tydzień, niż odrywać się od różnych innych zadań i codziennie tworzyć treści.
Comments 1