Sztuka Marketingu
  • Start
  • O nas
  • Narzędziownik
  • Freebies
  • Oferta
    • Wycena
    • Realizacje
    • Cennik usług
    • Opieka marketingowa
    • Analiza marketingowa
  • Kursy
  • Kontakt
Brak rezultatów
Wszystkie wyniki
  • Start
  • O nas
  • Narzędziownik
  • Freebies
  • Oferta
    • Wycena
    • Realizacje
    • Cennik usług
    • Opieka marketingowa
    • Analiza marketingowa
  • Kursy
  • Kontakt
Brak rezultatów
Wszystkie wyniki
Sztuka Marketingu
Brak rezultatów
Wszystkie wyniki

Nazwa marki – od czego zacząć?

Monika Ratkowska przez Monika Ratkowska
30 marca 2021
in Jak zacząć
0

Jak się zabrać za  tworzenie nazwy?
Od czego zacząć?

Proponujemy naszą sprawdzoną metodę burzy mózgów połączoną z metodą karteczek.

Do tego zadania zaproś pozostałych członków firmy lub osoby, które są dla Ciebie motywacją w przedsiębiorczości. Zanim przejdziecie do działania warto znać kilka istotnych punktów.

· Długość, liczba znaków (im krótsza tym lepiej, prostsza do zapamiętania)

· Zapis i wymowa (jasne do określenia, czy nie będzie problemu z wyszukaniem w sieci)

· Prostota (by nie była skomplikowana, nie zawierała nazwiska)

· Oryginalność  (warto sprawdzić w urzędzie patentowym czy nie jest zastrzeżona)

· Ponadczasowość (pamiętaj, że nazwa będzie także na materiałach, które postanowisz wydrukować, na nagłówkach w sieci)

Pamiętaj również o tym, że:

· Nazwa będzie stanowiła adres lub część adresu strony internetowej oraz fundament marketingowy (kampanii marketingowych )

· Nazwa będzie budowała wizerunek Twojej firmy

· Powinna stanowić o przewadze konkurencyjnej (wyróżnik na tle konkurencji, może określać część twojej branży lub nawet jej całość)

· Będzie podstawą fundamentu marketingowej Twojej marki

· Będzie miała znaczenie emocjonalne (jakie emocje powinna wywołać nazwa Twojej firmy ?)

W skrócie podsumowując 3 cechy Idealnej nazwy to :

· Prosta – łatwa do wymowy, napisania oraz zapamiętania

· Wyjątkowa – wyróżniająca na tle konkurencji, nakreślająca formę działalności

· Zapadająca w pamięć- wywołująca właściwe skojarzenie z branżą

Kiedy już masz na uwadze powyższe punkty przejdź do działania 🙂

Poproś zespół/ uczestników tego ekscytującego zadania o to, aby każdy z nich napisał na osobnych karteczkach 3 propozycje na nazwę firmy, zgodnie z powyższymi wskazówkami.

Kiedy już wszyscy wypiszą swoje propozycje, rozłóżcie je wszystkie na stole/ tablicy i omówcie pod kątem wymienionych wskazówek. Odrzućcie te najsłabsze, zostawcie 3 najmocniejsze, które spełniają podane kryteria najbardziej trafnie i z tych 3 wybierzcie tą jedną, która zostanie nazwą firmy.

Może się zdarzyć tak, że wybraną nazwę poddacie małej zmianie. Ważne, aby ostatecznie była tą najbardziej trafną i spełniającą swoje zadania.

Poprzedni post

Jak powstała nasza nazwa?

Następny post

Gdzie publikować swoje treści?

Następny post
Gdzie publikować?

Gdzie publikować swoje treści?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kategorie

  • Biznes na Start
  • E-commerce
  • Google Ads
  • Jak zacząć
  • Narzędzia marketingowe
  • Oferty sprzedażowe
  • Realizacje
  • Sztuka Marketingu
  • Tips&Tricks

Kategorie

  • Biznes na Start
  • E-commerce
  • Google Ads
  • Jak zacząć
  • Narzędzia marketingowe
  • Oferty sprzedażowe
  • Realizacje
  • Sztuka Marketingu
  • Tips&Tricks

Tagi

Banery graficzne Branding Ceneo E-commerce Google ads kanał na YouTube logo pobieranie filmów bez programów reklama w Goolge Ads Reklamy video Strona www szybki sposób na pobranie fimów Tworzenie grafik Ulotki Wizytówki
  • Start
  • O nas
  • Narzędziownik
  • Freebies
  • Oferta
  • Kursy
  • Kontakt

© 2022 Fabryka Wordpressa

Brak rezultatów
Wszystkie wyniki
  • Start
  • O nas
  • Narzędziownik
  • Freebies
  • Oferta
    • Wycena
    • Realizacje
    • Cennik usług
    • Opieka marketingowa
    • Analiza marketingowa
  • Kursy
  • Kontakt

© 2022 Fabryka Wordpressa

Sign In
The password must have a minimum of 8 characters of numbers and letters, contain at least 1 capital letter
Zapamiętaj mnie
Sign In Zarejestruj się
Przywróć hasło
Send reset link
Password reset link sent to your email Zamknij
No account? Zarejestruj się Sign In
Zapomniane hasło