Sztuka Marketingu
  • Start
  • O nas
  • Narzędziownik
  • Freebies
  • Oferta
    • Wycena
    • Realizacje
    • Cennik usług
    • Opieka marketingowa
    • Analiza marketingowa
  • Kursy
  • Kontakt
Brak rezultatów
Wszystkie wyniki
  • Start
  • O nas
  • Narzędziownik
  • Freebies
  • Oferta
    • Wycena
    • Realizacje
    • Cennik usług
    • Opieka marketingowa
    • Analiza marketingowa
  • Kursy
  • Kontakt
Brak rezultatów
Wszystkie wyniki
Sztuka Marketingu
Brak rezultatów
Wszystkie wyniki

Jak powstała nasza nazwa?

Monika Ratkowska przez Monika Ratkowska
15 kwietnia 2021
in Sztuka Marketingu
1

Nie mamy wątpliwości, że nazwa to fundament każdej marki. Jeden z głównych filarów, w zasadzie najważniejszy, na którym będziemy budować cały brand marki.

Jak powstała nasza nazwa?

Szybko! Mówimy to szczerze.

Nazwę naszego projektu stworzył Tomasz. A ponieważ w jego głowie jest milion pomysłów na minutę i do tego od 20 lat jest mocno związany ze sztuką- branżą artystyczną, to było oczywiste , że będzie to Sztuka Marketingu. Całym zespołem zatwierdziliśmy pomysł na tą nazwę. Każdy z nas mocno jest związany z branżą artystyczną, to jasne więc, że będziemy robić Sztukę 😉

Nasza nazwa spełnia kryteria dobrej nazwy:

  • Jest prosta
  • Łatwa do podyktowania i zapisania
  • Nawiązuje do tego czym się zajmujemy
  • Zapada w pamięć

W tym temacie byliśmy zgodni naszym zespołem w 100 %. Ale wiemy, że nie zawsze jest tak łatwo i prosto. Wiele też zależy czy planujemy działać tylko w naszym kraju czy również za granicą. Czy będziemy tworzyć tzw. mniejsze marki, które będą nawiązywały do naszej głównej.

Dla tych z Was, którzy są na etapie wyboru nazwy lub niebawem będą się tym zajmować polecamy :

  • Zbierzcie znajomych, współpracowników i zróbcie tzw. burzę mózgów
  • Wypiszcie na karteczkach pomysły na nazwę, nawet najbardziej szalone
  • Zróbcie przerwę
  • Powróćcie do karteczek i odrzućcie najsłabsze pomysły
  • Pozostałe pomysły omówcie pod kątem (spójności nazwy z branżą, wyjątkowości, zapamiętania, przedyktowania)
  • Wytypowaną nazwę lub kilka nazw przeanalizujcie pod kątem (adresu www, tego jak będzie się prezentowała np. na wizytówkach, w adresie e-mail)
  • Poproście szersze grono o zdanie
  • Sprawdźcie czy jest dostępna, czy nie jest zastrzeżona

Popełniliśmy wpis na naszym blogu na temat nazwy oraz dyskusję na naszym kanale YT, do których serdecznie Was zapraszamy.

Jesteśmy również ciekawi waszej opinii o naszej nazwie😊

Poprzedni post

InVideo – oferta Lifetime

Następny post

Nazwa marki – od czego zacząć?

Następny post
Tworzenie nazwy

Nazwa marki - od czego zacząć?

Comments 1

  1. Pingback: Działaj z nami i odbierz w prezencie nawet 1000 zł - Sztuka Marketingu

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kategorie

  • Biznes na Start
  • E-commerce
  • Google Ads
  • Jak zacząć
  • Narzędzia marketingowe
  • Oferty sprzedażowe
  • Realizacje
  • Sztuka Marketingu
  • Tips&Tricks

Kategorie

  • Biznes na Start
  • E-commerce
  • Google Ads
  • Jak zacząć
  • Narzędzia marketingowe
  • Oferty sprzedażowe
  • Realizacje
  • Sztuka Marketingu
  • Tips&Tricks

Tagi

Banery graficzne Branding Ceneo E-commerce Google ads kanał na YouTube logo pobieranie filmów bez programów reklama w Goolge Ads Reklamy video Strona www szybki sposób na pobranie fimów Tworzenie grafik Ulotki Wizytówki
  • Start
  • O nas
  • Narzędziownik
  • Freebies
  • Oferta
  • Kursy
  • Kontakt

© 2022 Fabryka Wordpressa

Brak rezultatów
Wszystkie wyniki
  • Start
  • O nas
  • Narzędziownik
  • Freebies
  • Oferta
    • Wycena
    • Realizacje
    • Cennik usług
    • Opieka marketingowa
    • Analiza marketingowa
  • Kursy
  • Kontakt

© 2022 Fabryka Wordpressa

Sign In
The password must have a minimum of 8 characters of numbers and letters, contain at least 1 capital letter
Zapamiętaj mnie
Sign In Zarejestruj się
Przywróć hasło
Send reset link
Password reset link sent to your email Zamknij
No account? Zarejestruj się Sign In
Zapomniane hasło