Czy logo ma znaczenie?
Ma! Ogromne. Logo to wizerunek Twojej marki. To ono ma zapaść w pamięci i na myśl o danej branży zapaść w głowach Twoich odbiorców tak, by natychmiast pomyśleli o Twojej marce. Inwestycja w logo to od kilkuset złotych do kilku tysięcy.
A co jeśli dopiero zaczynasz i nie masz takiego budżetu? Żaden problem! Pędzimy z pomocą i przedstawiamy ci program My Brand New Logo
Program ten ma wiele przydatnych opcji, jest intuicyjny i po wpisaniu hasła sam wyszukuje i przedstawia Ci różnorodne propozycje graficzne. Np. jeśli wpiszesz hasło związane z motywem przewodnim, który chcesz mieć. Np. w przypadku firmy gastronomicznej widelec i nóż.
Po krótkiej chwili, program przedstawia Ci różnorodne propozycje graficzne nawiązujące do twojego zapytania z różnorodną grafiką, czcionkami, fontami. Dzięki temu nie tylko masz opcję wyboru, ale przede wszystkim pomaga to nabrać wizji odnośnie Twojego logo i następnie ją udoskonalać.
Po wyborze danego projektu, możemy go edytować. Zmienić czcionkę, font, kolorystykę i edytować projekt tak, aby ostatecznie stworzyć swój wymarzony projekt logo.
Po zapisaniu projektu, otrzymujesz całą paczkę plików swojego Logo. Wersję na Social Media, na maila, na stronę www, do różnego rodzaju projektów jak np. do wizytówki. Wersję jasną, ciemną. A zatem jest to full pakiet projektu Logo.
Program jest bardzo intuicyjny i nie jest skomplikowany, dzięki temu nawet jeśli do tej pory grafiki, były ci obcym tematem, spokojnie sobie poradzisz.
Przemyśl jaki ma mieć kształt, jakie kolory, jakie elementy ma zawierać, jaką ma mieć czcionkę? Czy ma być minimalistyczne czy bardziej kreatywne.
Dobierz projekt pod kątem branży, w której działasz. A każda z nich rządzi się innymi prawami. W nieruchomościach czy w branży prawniczej dominuje czerń, złoto, wymowna elegancja.
W rozrywce możesz sobie pozwolić na większe szaleństwo kolorystyczne oraz pod względem kształtu. Każdy element logo ma szalenie ogromne znaczenie i może pomóc ci osiągnąć sukces lub niepowodzenie. Logo jest nie tylko elementem wizerunku marki, jej wizytówką, ale również dźwignią Twojego biznesu.
Powinno być proste, ciekawe i jednocześnie zachodzące w pamięć odbiorcy. Stanowi ono fundament wraz z nazwą Twojej marki. Dlatego jeśli nie masz budżetu na skorzystanie z profesjonalisty, poświęć temu tematowi odpowiedni czas i zaangażuj się sam w stworzenie logo Twojej marki a nasz program Ci w tym pomoże.