Sztuka Marketingu
  • Start
  • O nas
  • Narzędziownik
  • Freebies
  • Oferta
    • Wycena
    • Realizacje
    • Cennik usług
    • Opieka marketingowa
    • Analiza marketingowa
  • Kursy
  • Kontakt
Brak rezultatów
Wszystkie wyniki
  • Start
  • O nas
  • Narzędziownik
  • Freebies
  • Oferta
    • Wycena
    • Realizacje
    • Cennik usług
    • Opieka marketingowa
    • Analiza marketingowa
  • Kursy
  • Kontakt
Brak rezultatów
Wszystkie wyniki
Sztuka Marketingu
Brak rezultatów
Wszystkie wyniki

Strategia & Planowanie #2

Monika Ratkowska przez Monika Ratkowska
17 kwietnia 2021
in Biznes na Start
0
Strategia & Planowanie #2

Strategia marki

Strategia Marki – to jasno określony koncept. Opisuje jak osiągnąć cele i zadania, charakter, cechy, wartość, wizualność. Spójność marki z ludźmi, którzy ją tworzą. To perfekcyjnie przygotowany plan działania, poparty analizami i założeniami. W opracowaniu strategii Marki powinien uczestniczyć cały zespół, lub kadra zarządzająca. Nie ma strategii bez planowania. Nie ma biznes planu bez strategii, jednocześnie można pokusić się o stwierdzenie, że biznes plan jest strategią i wiele definicji tak to przedstawia.

WAŻNE!

·      Musisz znać swoje mocne i słabe strony marki

·      Musisz rozpatrzeć wszelkie możliwości rozwoju

·      Musisz rozważyć wszelkie zagrożenia

Oczywiście moglibyśmy powiedzieć, że „nie musisz”, tylko pytanie na czym wówczas będzie oparta twoja strategia i na ile skuteczna będzie ?

Jako dusze artystyczne wiemy, że ta cała strategia nie jest prostym wyzwaniem😉 Ale wiemy, że ma ona sens tylko wtedy kiedy jest:

·      oparta o rzeczywiste założenia

·      wynika z racjonalnych prognoz sytuacji

·      jest poparta logiką i cyframi

·      uwzględnia plan B

Przed każdym przedsiębiorcą stoją ogromne wyzwania, coraz to większe. Zagrożenia związane z konkurencją, coraz wyższe oczekiwania ze strony klientów a także wiele spraw formalnych i wiele sytuacji losowych. Im lepszy plan, im lepsze przygotowanie, tym mniejsze szanse na porażkę!

Strategia to koncepcja funkcjonowania, spójna i efektywna odpowiedź na wezwania otoczenia i z tą definicją się absolutnie zgadzamy. Koncepcja działania oparta na kluczowych, uzupełniających się wyborach, pozwalających firmie na wykorzystanie szans, budowanie przewagi konkurencyjnej i wyniki.

Chcesz przeczytać cały artykuł ?

Zapisz się na darmowy kurs:

Biznes na Start – otrzymasz dostęp do 6 artykułów i kart pracy. 

Kurs - biznes na start






Poprzedni post

Historia jak powstało nasze logo

Następny post

Jak planujemy nasze działania

Następny post
Jak planujemy nasze działania

Jak planujemy nasze działania

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kategorie

  • Biznes na Start
  • E-commerce
  • Google Ads
  • Jak zacząć
  • Narzędzia marketingowe
  • Oferty sprzedażowe
  • Realizacje
  • Sztuka Marketingu
  • Tips&Tricks

Kategorie

  • Biznes na Start
  • E-commerce
  • Google Ads
  • Jak zacząć
  • Narzędzia marketingowe
  • Oferty sprzedażowe
  • Realizacje
  • Sztuka Marketingu
  • Tips&Tricks

Tagi

Banery graficzne Branding Ceneo E-commerce Google ads kanał na YouTube logo pobieranie filmów bez programów reklama w Goolge Ads Reklamy video Strona www szybki sposób na pobranie fimów Tworzenie grafik Ulotki Wizytówki
  • Start
  • O nas
  • Narzędziownik
  • Freebies
  • Oferta
  • Kursy
  • Kontakt

© 2022 Fabryka Wordpressa

Brak rezultatów
Wszystkie wyniki
  • Start
  • O nas
  • Narzędziownik
  • Freebies
  • Oferta
    • Wycena
    • Realizacje
    • Cennik usług
    • Opieka marketingowa
    • Analiza marketingowa
  • Kursy
  • Kontakt

© 2022 Fabryka Wordpressa

Sign In
The password must have a minimum of 8 characters of numbers and letters, contain at least 1 capital letter
Zapamiętaj mnie
Sign In Zarejestruj się
Przywróć hasło
Send reset link
Password reset link sent to your email Zamknij
No account? Zarejestruj się Sign In
Zapomniane hasło